A little Valentines Day treat

I recently created a few illustrations for cards and also some patterns, which I enjoy doing a lot, to build my licensing portfolio with my agency. The illustration below is one of the pieces, which just happens to be a Valentines card. Hope you enjoy it and have a very lovely day everyone!

Ich habe kürzlich ein paar neue Illustrationen für Grußkarten und auch ein paar Muster, die ich unglaublich gerne mache, für mein Licensing Portfolio angefertigt, das ich gerade mit meine Agentur aufbaue. Die Illustration unten ist eines dieser Bilder und zudem auch noch ein Valentinstagsbild. Ich hoffe es gefällt euch und ich wünsche allen einen wunderschönen Tag!



And don't forget to enter my giveaway, which you can still enter until 18th February!!

Und nicht vergessen an meiner Buchverlosung, die noch bis zum 18. Februar läuft, teilzunehmen!

6 comments:

  1. This is so sweet. I love their little heads together--and you can definitely tell who's who on the roof under that pretty star-lit sky! Happy Valentine's Day to you!

    ReplyDelete
  2. Thanks so much, Marica and Elizabeth!

    ReplyDelete
  3. This is a sweet illustration for Valentines. Hope you had a good one.

    ReplyDelete
  4. very nice ilustrations, congratulations!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...