Happy Easter

I got a minute to make a little Easter card for you. So here you go with this little fellow painting probably the most wonderful spotted egg, he ever did.

Ich hatte ein bisschen Zeit eine kleine Osterkarte für euch zu malen. Hier habt ihr einen kleinen Kerl, der wahrscheinlich gerade sein schönstes gepunktetes Ei bemalt hat.
Copyright Maria Bogade
I also got some lovely news from my publisher Bohem press of my book "Schlafplatz gesucht!" the other day. We got a nice little mention in die Welt kompakt and Berliner Morgenpost. My book got recommended for being funny and very imaginative! And the thing that really made me smile and jump was the fact my book was recommended right beside Oliver Jeffers' Incredible Book Eating Boy! I know this might not mean anything, but that minute I saw it, it meant everything to me :-)!

Happy Easter everyone!

Außerdem habe ich kürzlich ganz tolle Nachricht von meinem Verlag  Bohem press, bei dem mein Buch "Schlafplatz gesucht!" verlegt wurde, erhalten. Unser Buch wurde in der Welt kompakt und der Berliner Morgenpost empfohlen. Dabei wurde der Spassfaktor und die Fantasie lobend erwähnt. Das, was mich aber besonders daran gefreut hat und zum in die Luft springen brachte, war die Tatsache, dass mein Buch neben Oliver Jeffers' Unglaublichem kleinem Bücherfresser empfohlen wurde. Ich weiß, das mag nicht viel bedeuten, aber mir hat es in diesem Moment alles bedeutet :-)!


Frohe Ostern euch allen!


Page from the Welt kompakt

7 comments:

  1. Congratulations on the book review! Also, I love the spotted egg...and Happy Easter to YOU! :)

    ReplyDelete
  2. Aww, so CUTE! I'd hate to see the thing that laid THAT egg, though. :D And WOOOHOOO!!! A big congratulations on the great review! Happy Easter!

    ReplyDelete
  3. It's lovely. happy Easter to you too.

    ReplyDelete
  4. Thank you very much Bella! Well it could be just a huge chocolate egg inside or maybe a crocodile's egg, who knows ;-)!

    Thanks so much Sue!

    ReplyDelete
  5. Congratulations on the book review, something to be proud about! Love the Easter card, very sweet!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...