Announcing the Winner of the "Ben's Flying Flowers" Giveaway

Thanks so much to all of you, who participated in my little giveaway here on my blog and over on my Facebook page. The giveaway now is closed and a winner has been chosen randomly.
The winner of a signed copy of "Ben's Flying Flowers" is ... Lauri Meyers !
Please get in touch with me Lauri and let me know what you want as an inscription and your postal address so I can ship it off to you as soon as possible!

Danke an alle, die an meiner kleinen Buchverlosung hier auf meinem Blog und auf meiner Facebook Seite teilgenommen haben! Die Teilnahme ist jetzt nicht mehr möglich und es wurde bereits per Zufallslos ein Gewinner ermittelt.
Der Gewinner oder die Gewinnerin einer signierten Ausgabe von "Ben's Flying Flowers" ist ... Lauri Meyers! Bitte melde Dich bei mir Lauri und sage mir was ich Dir als Widmung in das Buch schreiben soll und sende mir Deine Adresse, damit ich Dir das Buch so schnell wie möglich zuschicken kann.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...