Announcing the winners for my art print giveaway!

Thanks to all of you taking the time to look through my portfolio and letting me know which of the pieces you like best! Two winners have been randomly chosen! The winners of a signed fine art print are ... Julie Rowanzoch and Pia Drent! Please get in touch with me about your mail addresses and in case you have not exactly let me know which piece you would like as a print, this is just the time to do so ;-)!
For all of you a tiny summer greeting in the hope it is shiny a lot more where you are :-)

Danke an alle, die sich die Zeit genommen mein Portfolio anzuschauen und mir zudem auch noch ihr Lieblingsbild verraten haben! Zwei Gewinner wurden per Zufallslos ermittelt. Die Gewinner sind ... Julie Rowanzoch und Pia Drent! Bitte meldet euch bei mir und sagt mir noch einmal ganz genau welches Bild ihr als Kunstdruck haben wollt, sofern ihr das nicht schon gemacht habt.  ;-)!
Noch einen kleinen Sommergruß an alle in der Hoffnung, dass sie bei euch mehr scheint als hier :-)




4 comments:

  1. Wow! So exciting! Vielen Dank! Ich mag auch sehr gern illo 9 von 15 auf den 'mixed media page'mit den Vogel im Nest rechts und die Sicht von oben auf das Maedchen am Pfad. Habe per email meine Adresse geschickt. Thanks so much!

    ReplyDelete
  2. Wonderful, Julie! Habe Deine Mail bekommen und werde Dir dann Illo no. 9 im Mixed Media portfolio als Kunstdruck zukommen lassen! Thanks so much for taking part!

    ReplyDelete
  3. What a lovely morning to wake up and find out I am a winner of your giveaway! Thank you so much, Maria. As I wrote, little red riding hood in the dark forest is my favourite. I look forward to seeing the response of my boy, and will let you know what he says. Sending my address by email. Thanks again!

    ReplyDelete
  4. Wonderful, Pia! Will get it in the mail for you and hope your boy enjoys it!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...